Wieczór okrył cienistą ciszą berlińskie muzea. Zgasły flesze aparatów, zamilkły westchnienia zachwytu i objaśnienia przewodników. Z korytarzy odpłynęły tłumy zwiedzających. Gdy za ostatnim turystą zamykają się drzwi, robot Asimo – cud najnowszej technologii, ma wreszcie czas dla siebie. Rozpoczyna swą podróż wśród eksponatów pięciu muzeów w Berlinie. Ziścił się kolejny sen. Baśń nabrała realnych kształtów. Dzieło rąk ludzkich nigdy nie było tak ludzkie, jak w najnowszym spocie reklamowym Hondy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.