Krzemowy Pinokio – Asimo marki Honda - Marketing przy Kawie
Krzemowy Pinokio – Asimo marki HondaKrzemowy Pinokio – Asimo marki HondaKrzemowy Pinokio – Asimo marki HondaKrzemowy Pinokio – Asimo marki Honda
Robot Asimo w spocie marki Honda (kadr z reklamy)

Krzemowy Pinokio – Asimo marki Honda

Krzemowy Pinokio – Asimo marki Honda
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wieczór okrył cienistą ciszą berlińskie muzea. Zgasły flesze aparatów, zamilkły westchnienia zachwytu i objaśnienia przewodników. Z korytarzy odpłynęły tłumy zwiedzających. Gdy za ostatnim turystą zamykają się drzwi, robot Asimo – cud najnowszej technologii, ma wreszcie czas dla siebie. Rozpoczyna swą podróż wśród eksponatów pięciu muzeów w Berlinie. Ziścił się kolejny sen. Baśń nabrała realnych kształtów. Dzieło rąk ludzkich nigdy nie było tak ludzkie, jak w najnowszym spocie reklamowym Hondy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to