Kryzys integrujeKryzys integrujeKryzys integrujeKryzys integruje

Kryzys integruje

Kryzys integruje
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy spowolnienie polskiej gospodarki, którego jesteśmy świadkami, choć wciąż nie przełożyło się na wielkość wydatków reklamowych, spowoduje wzrost znaczenia marketingu zintegrowanego? Na korzyść wielokanałowego docierania do klientów działają też inne czynniki: nadmiar reklam w telewizji i rosnące wymagania współczesnego konsumenta wobec marki. W efekcie nawet największe korporacje sporą część budżetów reklamowych przeniosą do „dwustronnych” kanałów komunikacji, przede wszystkim do Internetu. Dublowanie treści, chaotyczne, rozproszone działania prowadzące do marnotrawienia środków ustąpią miejsca mierzalnym kampaniom i docieraniu do ściśle zidentyfikowanych odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4911 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się