Król kontekst i królowa empatiaKról kontekst i królowa empatiaKról kontekst i królowa empatiaKról kontekst i królowa empatia
Ta para wspólnie wygrywa (fot. Photogenica)

Król kontekst i królowa empatia

Król kontekst i królowa empatia
Arkadiusz Miegoń

Arkadiusz Miegoń

-

wiceprezes, współwłaściciel – Mexad, dyrektor zarządzający, ekspert ds. performance marketingu – Mexad Games

Arkadiusz Miegoń

Arkadiusz Miegoń

wiceprezes, współwłaściciel – Mexad
dyrektor zarządzający, ekspert ds. performance marketingu – Mexad Games

Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.

Brian Solis w e-booku „Contextual marketing and the new marketing contract” wieszczy koniec content marketingu. Teraz rządy przejąć ma contextual marketing. Prawda czy plotka?

Branża marketingowa regularnie emocjonuje się nowymi trendami i modnymi pojęciami. Jeszcze niedawno mówiono „social media is king!”, potem królem był mobile (raczej na Zachodzie niż u nas) i content.

Wszyscy zaczęli tworzyć treści, jeszcze więcej treści! Do oceanu contentu, który przez lata wyprodukowali użytkownicy Internetu, marki dołożyły kolejne rurociągi i pompują na całego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się