Ulice Anglii spłynęły krwią. Nie jest to jednak wynik masakr demonstrantów antybushowskich, walk konkurencyjnych gangów, czy obław policji. To tylko przejaw nowego typu reklamy, już ochrzczonego przez marketerów wiele mówiącym pojęciem bloodvertising.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Koniec listopada i grudzień to najbardziej gorący okres dla producentów gier komputerowych. Do sklepów trafiają wtedy najgłośniej zapowiadane od miesięcy potencjalne hity. Św. Mikołaj nie wie w czym wybierać – tytułów jest mnóstwo, promocji i reklam także. Ciężko jest podjąć trafny wybór. Wiedzą też o tym firmy komputerowe – i starają się za wszelką cenę wybić na tle konkurencji i pomóc Mikołajowi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.