Krew na ulicy - Marketing przy Kawie
Krew na ulicyKrew na ulicyKrew na ulicyKrew na ulicy

Krew na ulicy

Krew na ulicy
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Ulice Anglii spłynęły krwią. Nie jest to jednak wynik masakr demonstrantów antybushowskich, walk konkurencyjnych gangów, czy obław policji. To tylko przejaw nowego typu reklamy, już ochrzczonego przez marketerów wiele mówiącym pojęciem bloodvertising.

Koniec listopada i grudzień to najbardziej gorący okres dla producentów gier komputerowych. Do sklepów trafiają wtedy najgłośniej zapowiadane od miesięcy potencjalne hity. Św. Mikołaj nie wie w czym wybierać – tytułów jest mnóstwo, promocji i reklam także. Ciężko jest podjąć trafny wybór. Wiedzą też o tym firmy komputerowe – i starają się za wszelką cenę wybić na tle konkurencji i pomóc Mikołajowi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to