Krew na pluszu - Marketing przy Kawie
Krew na pluszuKrew na pluszuKrew na pluszuKrew na pluszu

Krew na pluszu

Krew na pluszu
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Epoka Misia Uszatka i Reksia wydaje się zakończona. Trafiające na ekrany krótkie filmy animowane, także te dla dzieci, coraz częściej dryfują w stronę nieuzasadnionej brutalności, będącej wyrazem absurdalnego, turpistycznego poczucia humoru twórców. Jedna z francuskich stacji telewizyjnych przeniosła podobny pomysł do świata kukiełek.

Makabryczne, pełne krwi kreskówki w rodzaju Happy Tree Friends łączą absurdalną przemoc z przewrotnym humorem. Mimo tego, że skierowane są nierzadko do widzów dorosłych, swoją formą przyciągają uwagę także tych najmłodszych.
Taki właśnie pomysł przeniknięcia „dorosłego” pomysłu do dziecięcej formy wykorzystali twórcy najnowszego spotu francuskiej stacji 13eme Rue:

Zaprojektowane w stylu Muppetów Jima Hensona kukiełki wiodą spokojne życie na tle bajkowego pejzażu – do momentu, kiedy na ścieżce wśród łąk pojawia się aligator Gali.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja