Kreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 2 – strefa ekspozycjiKreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 2 – strefa ekspozycjiKreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 2 – strefa ekspozycjiKreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 2 – strefa ekspozycji
Strefa ekspozycji jest domeną marketingu sensorycznego (fot. Pixabay)

Kreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 2 – strefa ekspozycji

Kreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 2 – strefa ekspozycji
B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

-

B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

Pierwszy, najtrudniejszy krok już wykonany. Atrakcyjna witryna i przyjemny aromat przyciągnęły klienta do twojego sklepu. Przeszedł on już przez strefę wejścia i dekompresji, a teraz kieruje się w stronę serca twojego miejsca sprzedaży, czyli strefy ekspozycji. To tam będzie oglądał, wybierał i testował produkty, tam też podejmie decyzję o ich zakupie. Aranżacja strefy zgodna z zasadami shopping experience może wpłynąć na jego proces decyzyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się