Kreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 1 – strefa wejścia i dekompresjiKreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 1 – strefa wejścia i dekompresjiKreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 1 – strefa wejścia i dekompresjiKreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 1 – strefa wejścia i dekompresji
To dopiero rozbieg do zakupów (fot. Pixabay)

Kreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 1 – strefa wejścia i dekompresji

Kreowanie doświadczeń klienta online i offline. Część 1 – strefa wejścia i dekompresji
B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

-

B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

Większość zakupów nadal dokonywana jest w sklepach stacjonarnych, ale już niemal co drugi Polak kupuje także w Internecie. Na znaczeniu zyskuje więc spójność działań w fizycznych i wirtualnych miejscach obsługi. Działania te powinny budować pozytywne doświadczenia konsumenta, by powracał on po ofertę danej marki zarówno offline, jak i online. Jak to osiągnąć?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się