Kreatywne kampanie rekrutacyjneKreatywne kampanie rekrutacyjneKreatywne kampanie rekrutacyjneKreatywne kampanie rekrutacyjne

Kreatywne kampanie rekrutacyjne

Kreatywne kampanie rekrutacyjne
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Aby znaleźć twórczych pracowników, trzeba samemu wykazać się kreatywnością. W dodatku najlepsi w danej branży raczej nie wertują ogłoszeń o pracę. Zjednać ich sobie – oznacza często dać z siebie bardzo wiele w kreacji kampanii rekrutacyjnej. Za to wizerunek firmy jako pracodawcy znakomicie zyskuje na takich wysiłkach.

Podążaj ich ścieżkami

Jak dotrzeć do wartościowych kandydatów z określonej branży? Warto umieścić swój komunikat w miejscach (online i offline), które większość z nich odwiedza codziennie.

Projektanci stron, graficy, webmasterzy i dyrektorzy artystyczni na co dzień w swojej pracy wchodzą na strony, z których pobierają tekst „Lorem ipsum” wykorzystywany do sprawdzania, jak treść prezentuje się w danym układzie graficznym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się