Kraków. Ta reklama przejdzie do historiiKraków. Ta reklama przejdzie do historiiKraków. Ta reklama przejdzie do historiiKraków. Ta reklama przejdzie do historii

Kraków. Ta reklama przejdzie do historii

Kraków. Ta reklama przejdzie do historii
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że promocja polskich miast mija bez echa, jeśli w ogóle zostanie dostrzeżona. W końcu jednak pasmo kiepskiej kreatywności w tej dziedzinie zostanie przerwane, bowiem Kraków zdecydował się na kampanię promocyjną z prawdziwego zdarzenia – nowoczesną i odważną. Znajduje się w nim przecież, jak głoszą billboardy, „120 kościołów. 90 pubów. Jest gdzie chodzić”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja