Kraków przyciąga uwagęKraków przyciąga uwagęKraków przyciąga uwagęKraków przyciąga uwagę

Kraków przyciąga uwagę

Kraków przyciąga uwagę
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Na kanałach telewizyjnych Eurosport, Discovery oraz National Geographic można zobaczyć spoty „Krakow, free your mind”. Czyżby więc przełom w sposobie promowania miast polskich poza granicami kraju? W każdym razie na pewno odejście od powielanych, niekoniecznie skutecznych schematów marketingowych.

Wbrew pozorom nie tylko miejsce emisji wywołuje zainteresowanie marketerów. Wykupywanie czasu antenowego w znanych i renomowanych stacjach telewizyjnych w celach promocyjnych nie jest u nas czymś zupełnie nowym. W tym roku na podobny zabieg zdecydował się Śląsk, szukając inwestorów z pomocą CNN.

Marketingowy sukces mają zapewnić naszemu krajowi dwa filmy: siedmio- i półminutowy, a także różnej długości spoty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja