Baddie Winkle: 86-latka w śmiałej reklamie - Marketing przy Kawie
Kradnę ci faceta od 1928 roku – oświadcza Baddie WinkleKradnę ci faceta od 1928 roku – oświadcza Baddie WinkleKradnę ci faceta od 1928 roku – oświadcza Baddie WinkleKradnę ci faceta od 1928 roku – oświadcza Baddie Winkle
„Stealing your man since 1928” na Instagramie

Kradnę ci faceta od 1928 roku – oświadcza Baddie Winkle

Kradnę ci faceta od 1928 roku – oświadcza Baddie Winkle
Advertisement
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Baddie Winkle to kobieta, która ostatnio podbija Instagram. Reklamuje odważne ubrania młodzieżowej firmy,  a jej profil obserwuje prawie 900 tys. osób. Fakt, że ma 86 lat, też nie jest już nietypowy – to tylko jeden z przykładów czegoś, co można określić jako „silver tsunami” w reklamie.

Kampania firmy Dimepiece „State of Mind” (ang. stan umysłu) z Baddie Winkle (Helen Elam Van Winkle) wyróżnia się nie tyle ze względu na wiek modelki, ile raczej odważną kreację. Celem jest promocja marki poprzez przełamywanie tabu, zgodnie z którym osobom w określonym wieku nie wypada nosić pewnych ubrań.

Winkle występuje więc w różnych strojach kąpielowych, w bieliźnie czy bluzkach z wyzywającymi nadrukami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to