Pod koniec sierpnia mogliśmy zobaczyć przemiłą akcję zorganizowaną przez Eskadrę BTL dla Ikei. „Przystanek Ikea. Urządzamy wygodniej nasze miasto” – pod takim tytułem ruszyła nietypowa promocja. Przystanki kilku miast Polski (Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Katowic i Poznania), należące do AMS, zmieniły się w przytulne pokoiki, umeblowane zgodnie z estetyką szwedzkiego koncernu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |