Kotler zamiast filmu na DVDKotler zamiast filmu na DVDKotler zamiast filmu na DVDKotler zamiast filmu na DVD

Kotler zamiast filmu na DVD

Kotler zamiast filmu na DVD
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nie można obecnie sprzedać gazety bez gadżetu. Taki mit pokutuje wśród marketerów i w tym kierunku edukują oni rynek. Niemniej jednak gadżet gadżetowi nierówny. Szczególnym rodzajem prezentu zawsze będzie książka. Pomijając coraz popularniejsze serie dołączane do gazet, warto wymienić ostatni prezent od „Businessman Magazine”: była nim książka autorstwa Philipa Kotlera, wybitnego teoretyka marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja