Kotek przez płotek. A łoś? - Marketing przy Kawie
Kotek przez płotek. A łoś?Kotek przez płotek. A łoś?Kotek przez płotek. A łoś?Kotek przez płotek. A łoś?

Kotek przez płotek. A łoś?

Kotek przez płotek. A łoś?
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Jedziemy sobie po pięknej, równej A4, a nad głową przelatuje nam... lis. Za chwilę widzimy przelatującego łosia. Nie wciskamy pedału hamulca, nie widzimy znaków ostrzegających o zwierzętach mogących niespodzianie pojawić się przed albo już na masce samochodu. Czy to sceny z filmu science-fiction?

Nie, to scenariusz proponowany przez The French Highway Network w kampanii, którą można by zatytułować „Autostrada bezpieczna dla zwierząt”. Fikcja? Jasne, ale zrobiona w tak ciekawy sposób, iż trudno się dziwić, że wpadła w wirusowy obieg.

Plik można pobrać, zaznaczając prawym przyciskiem myszy poniższy link i wybierając opcję „Zapisz element docelowy jako.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to