Kot zdobywa fanówKot zdobywa fanówKot zdobywa fanówKot zdobywa fanów

Kot zdobywa fanów

Kot zdobywa fanów
M. Maciejewski, P. Jaroszyński

M. Maciejewski, P. Jaroszyński

-

M. Maciejewski, P. Jaroszyński

M. Maciejewski, P. Jaroszyński

Angażowanie fanów w interakcję z produktem to podstawowy cel wielu działań podejmowanych przez firmy na Facebooku. Gdy jednak ten produkt jest kotem, bohaterem komiksów i książek, relacja z fanami nabiera całkiem nowego wymiaru. Kot Simona, bo o nim tu mowa, zdobył dziesięć tysięcy aktywnych fanów i zabawiał ich konkursem, wspierając sprzedaż książek i kalendarzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja