Kot w Markowych Butach - Marketing przy Kawie
Kot w Markowych ButachKot w Markowych ButachKot w Markowych Butach

Kot w Markowych Butach

Kot w Markowych Butach
Adrian Tarnowski

Adrian Tarnowski

-

Adrian Tarnowski

Adrian Tarnowski

Krajowa premiera najdroższego filmu animowanego bieżącego roku, która odbyła się ostatniego dnia lipca, najwyraźniej miała skierować widzów m.in. do Deichmanna, Sopotu i na Allegro.pl. „Prawdziwa historia Kota w Butach” nie obroniła się także przed popkulturowymi wstawkami.

Dialogi w słynnych bajkowych przebojach już od dawna nie były wolne od nawiązań do znanych marek, by wspomnieć choćby „Madagaskar” czy „Rybki z ferajny”. Jednak polskie dubbingi wciąż oscylowały raczej wokół żartu politycznego i społecznego oraz polemiki z aktualną kondycją show-biznesu.

Product placement nie zagościł więc w sposób wyraźny w emitowanych u nas produkcjach animowanych – w każdym razie był to tylko cień obecności w porównaniu do tego, co działo i dzieje się pod tym względem w krajowych serialach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja