Kosmiczny marketingKosmiczny marketingKosmiczny marketingKosmiczny marketing

Kosmiczny marketing

Kosmiczny marketing
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Wyprawa na Marsa to nie tylko przedsięwzięcie naukowe. Naukowcy z NASA wiedzą, że to okazja do zarobku - firmy zaś wiedzą, że to okazja do rewelacyjnej promocji. Dlatego na Marsie wylądował już pierwszy człowiek. Jest plastikowy i wysoki na kilka centymetrów. Nazywa się Biff Starling.

W sobotę, w drugiej sondzie, dołączy do niego jego partnerka: Sandy Moondust. Para ta to ludziki duńskiego Lego. A wyprawa na Marsa to przy okazji niezła lekcja product placement. Jej koszt bowiem to 410 milionów dolarów. Zapłacili amerykańscy podatnicy, ale naukowcy z NASA potrafią liczyć nie tylko odległości do gwiazd i parametry rakiet, ale również pieniądze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja