Kość niezgody - Marketing przy Kawie
Kość niezgodyKość niezgodyKość niezgodyKość niezgody

Kość niezgody

Kość niezgody
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Kontrowersje wokół wykorzystywania erotyki w reklamie prawie zawsze dotyczą przekraczania granicy przyzwoitości czy dobrego smaku. Generalnie chodzi o to, czy aby nie pokazano czegoś zbyt dużo lub zbyt dosłownie. Jak jednak wiemy, bądź co bądź też z reklamy, prawie czyni wielką różnicę. Oto w amerykańskim czasopiśmie „Massachusetts Lawyers Weekly” ukazała się reklama pewnego producenta garniturów, która wywołała wzburzenie czytelników. Ale w gruncie rzeczy problemem nie było to, że pokazano za dużo ciała.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja