Korporacje dla lepszego życiaKorporacje dla lepszego życiaKorporacje dla lepszego życiaKorporacje dla lepszego życia

Korporacje dla lepszego życia

Korporacje dla lepszego życia
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Firmy, oprócz swojego produktu, starają się sprzedać również idee, za jakimi podążają. Bezpieczeństwo, ochrona środowiska, inwestycje w społeczności lokalne... O wiele lepiej świadczą o tym czyny niż kolejne informacje prasowe.

Volvo, marka słynąca z produkcji bezpiecznych samochodów i walki o jak najmniejszą liczbę ofiar na drodze, jest tego dobrym przykładem. W pierwszym kwartale tego roku firma zdecydowała się zwrócić uwagę na innych użytkowników dróg – rowerzystów.

Wraz z postępami urbanizacji coraz więcej osób decyduje się przesiąść na dwa kółka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się