Firmy, oprócz swojego produktu, starają się sprzedać również idee, za jakimi podążają. Bezpieczeństwo, ochrona środowiska, inwestycje w społeczności lokalne... O wiele lepiej świadczą o tym czyny niż kolejne informacje prasowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Volvo, marka słynąca z produkcji bezpiecznych samochodów i walki o jak najmniejszą liczbę ofiar na drodze, jest tego dobrym przykładem. W pierwszym kwartale tego roku firma zdecydowała się zwrócić uwagę na innych użytkowników dróg – rowerzystów.
Wraz z postępami urbanizacji coraz więcej osób decyduje się przesiąść na dwa kółka.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.