Konsumpcja zaczyna się po czterdziestceKonsumpcja zaczyna się po czterdziestceKonsumpcja zaczyna się po czterdziestceKonsumpcja zaczyna się po czterdziestce

Konsumpcja zaczyna się po czterdziestce

Konsumpcja zaczyna się po czterdziestce
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Nie ma chyba bardziej niesfornej i uciekającej szablonom, a przy tym częściej opisywanej i analizowanej grupy rynkowej niż baby boomers. Niemal każdy konsumencki mit, jaki tylko narośnie wokół dzisiejszych czterdziesto- i pięćdziesięciolatków, błyskawicznie zostaje obalony.

Śledzenie w tym pokoleniu meandrujących tendencji, szczególnie w specyfice polskiego ekosystemu, może jednak doprowadzić wytrwałego i pozbawionego uprzedzeń obserwatora do odkrycia pewnych prawidłowości, jeśli chodzi o wybory podejmowane przez jego członków. A takie „insighty” wychodzące poza stereotypy większość firm na Zachodzie już teraz uważa za cenną zdobycz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja