Nie ma chyba bardziej niesfornej i uciekającej szablonom, a przy tym częściej opisywanej i analizowanej grupy rynkowej niż baby boomers. Niemal każdy konsumencki mit, jaki tylko narośnie wokół dzisiejszych czterdziesto- i pięćdziesięciolatków, błyskawicznie zostaje obalony.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Śledzenie w tym pokoleniu meandrujących tendencji, szczególnie w specyfice polskiego ekosystemu, może jednak doprowadzić wytrwałego i pozbawionego uprzedzeń obserwatora do odkrycia pewnych prawidłowości, jeśli chodzi o wybory podejmowane przez jego członków. A takie „insighty” wychodzące poza stereotypy większość firm na Zachodzie już teraz uważa za cenną zdobycz.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.