Konsumenci zainteresowani lojalnościąKonsumenci zainteresowani lojalnościąKonsumenci zainteresowani lojalnościąKonsumenci zainteresowani lojalnością

Konsumenci zainteresowani lojalnością

Konsumenci zainteresowani lojalnością
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Nawet świetny program lojalnościowy pełen korzyści dla klientów nie daje podstaw do przesądzania o jego sukcesie. Ważne jest, aby uczestnicy byli przekonani, że na pewno nie płacą za dodatkowe korzyści z własnej kieszeni. W niektórych przypadkach chyba warto byłoby pytać klientów, czy skłonni byliby więcej płacić, niż są przyzwyczajeni.

Ktoś ostatnio przedstawił taką oto historię.

„Podróżując po Polsce (np. podczas długiego weekendu) bardzo często uwagę kierowców zwraca różnica w cenach paliwa w różnych regionach Polski. Na dobrą sprawę trudno różnice te w rozsądny sposób wytłumaczyć. Wracając jednej z takich niedzieli z wyprawy w Bieszczady musiałem zatankować paliwo i choć chciałem dojechać do Siedlec, uwagę mą przykuła stacja benzynowa z logo Petrochemii Płockiej (czyli ORLEN-u) koło Łukowa, na której oferowano paliwo przynajmniej 6 groszy tańsze niż na innych stacjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja