Konsumenci gotowi na przyjęcie nowych technologii!Konsumenci gotowi na przyjęcie nowych technologii!Konsumenci gotowi na przyjęcie nowych technologii!Konsumenci gotowi na przyjęcie nowych technologii!

Konsumenci gotowi na przyjęcie nowych technologii!

Konsumenci gotowi na przyjęcie nowych technologii!
Visa Europe

Visa Europe

-

Visa Europe

Visa Europe

Według najnowszego raportu organizacji Visa Europe nacisk kładziony przez europejskich konsumentów na możliwość wyboru, wygodę i elastyczność dokonywania zakupów otwiera przed detalistami interesujące możliwości wykorzystania nowatorskich technologii i innowacji. Wyniki badań wskazują, że dla klientów ważne są: możliwość wyboru, wygoda i elastyczność.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja