Konsolidacja po polsku... ciąg dalszy nastąpi?Konsolidacja po polsku... ciąg dalszy nastąpi?Konsolidacja po polsku... ciąg dalszy nastąpi?Konsolidacja po polsku... ciąg dalszy nastąpi?
Strategia, kreacja, media - to musi się łączyć (fot. rudall30/Fotolia)

Konsolidacja po polsku… ciąg dalszy nastąpi?

Konsolidacja po polsku... ciąg dalszy nastąpi?
Miłosz Stolarz

Miłosz Stolarz

-

Miłosz Stolarz

Miłosz Stolarz

Konsolidacja rynku reklamy z polskiej perspektywy przebiegała dotąd według jednego scenariusza: międzynarodowy holding przejmował wyróżniające się podmioty, aby zaistnieć lub wzmocnić pozycję na naszym rynku. W tym roku nastąpiło pierwsze przejęcie przez polski kapitał – Group One kupiła agencję interaktywną Gong. Czy podobnych transakcji będzie więcej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja