Odpowiednio dobrana grupa docelowa to jeden z najważniejszych czynników w sukcesie brandu i jego reklamy. Już od jakiegoś czasu wiadomo, że dla wielu marek target godny zauważenia stanowią osoby homo- i biseksualne. I coraz to nowe marki zwracają się do tej grupy – dziś już zwykle w sposób całkiem otwarty. Tak jak to zrobił Tiffany.
Marka luksusowej biżuterii, w USA będąca symbolem prestiżu, doskonale zakorzeniona nie tylko w świadomości konsumentów, ale i w kulturze masowej, na początku tego roku rozpoczęła kampanię obrączek i pierścionków zaręczynowych. Seria reklam z hasłem „Will You?” przedstawia kilka par we wspólnych chwilach na różnych etapach związku.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Ogilvy & Mather, zaś autorem zdjęć jest Peter Lindbergh, który niedawno współpracował z marką Louis Vuitton.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.