Koniec świata z Axe - Marketing przy Kawie
Koniec świata z AxeKoniec świata z AxeKoniec świata z AxeKoniec świata z Axe

Koniec świata z Axe

Koniec świata z Axe
Ewelina Siwek

Ewelina Siwek

-

Ewelina Siwek

Ewelina Siwek

Jedno słowo na określenie tegorocznej wiosennej kampanii Axe? – Pobudzające. Nie tylko zmysły, ale również opinię publiczną. Trudno nie zwrócić uwagi na reklamy tej marki, trudno przejść obok nich obojętnie.

Na tunezyjskim facebookowym profilu marka Axe uruchomiła aplikację „Multiple girlfriend”, dzięki której mężczyźni mogą chwalić się liczbą aktualnych partnerek.

Jeden mężczyzna i setki kobiet. Istna Sodoma i Gomora! W biblijnej opowieści skończyło się to wielką zagładą. Koniec świata na mikroskalę… Ale nie w jednej z nowych reklam Axe, w której nawet koniec świata jest kuszący.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja