Mikroinfluencerzy przyszłością efektywnego marketingu? - Marketing przy Kawie
Koniec ery wielkich nazwisk? Mikroinfluencerzy mogą być przyszłością efektywnego marketinguKoniec ery wielkich nazwisk? Mikroinfluencerzy mogą być przyszłością efektywnego marketinguKoniec ery wielkich nazwisk? Mikroinfluencerzy mogą być przyszłością efektywnego marketinguKoniec ery wielkich nazwisk? Mikroinfluencerzy mogą być przyszłością efektywnego marketingu
Mniej znani, mniej ryzykowni? (fot. artempodrez/Pexels)

Koniec ery wielkich nazwisk? Mikroinfluencerzy mogą być przyszłością efektywnego marketingu

Koniec ery wielkich nazwisk? Mikroinfluencerzy mogą być przyszłością efektywnego marketingu
Adam Szudra

Adam Szudra

-

dyrektor zarządzający, Friends & Brands oraz sayHi.agency

Adam Szudra

Adam Szudra

dyrektor zarządzający
Friends & Brands oraz sayHi.agency

Od 20 lat związany z marketingiem internetowym, social mediami i influencer marketingiem. Specjalista w zakresie ochrony wizerunku, zarządzania kryzysowego i strategii komunikacji w social mediach, social commerce, audytów skuteczności kampanii influencerskich, prawa oraz zastosowania AI w influencer marketingu. Pracował dla marek takich jak Grupa Lux Med, Castorama Polska, Hochland Polska, JNT Group, Grupa Eurocash, Olimp Labs, Ergo Hestia, PZU, Grupa Maspex czy Stock Polska. Autor publikacji w mediach branżowych, doświadczony prelegent (m.in. Kongres Online Marketing, I Love Marketing & Social Media), prowadzący zamknięte szkolenia dla firm na temat praktycznego wykorzystania social mediów i influencer marketingu, wykładowca marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim i Collegium Civitas.

Jednym z najsilniejszych trendów w świecie social mediów na rok 2025 jest zdecydowany zwrot brand managerów w stronę mikroinfluencerów. W dobie rosnących wynagrodzeń topowych twórców i spadających zasięgów wynikających z nieprzewidywalnych algorytmów platform społecznościowych marki coraz chętniej inwestują w mniejszych i autentycznych twórców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to