Koncerny farmaceutyczne idą do kina - Marketing przy Kawie
Koncerny farmaceutyczne idą do kinaKoncerny farmaceutyczne idą do kinaKoncerny farmaceutyczne idą do kinaKoncerny farmaceutyczne idą do kina

Koncerny farmaceutyczne idą do kina

Koncerny farmaceutyczne idą do kina
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

„Innerstate” to blisko godzinny film dokumentalny o trzech osobach dotkniętych różnymi przewlekłymi chorobami, takimi jak reumatoidalne zapalenie stawów, łuszczyca czy choroba Crohna. Wkrótce będzie on wyświetlany w wybranych amerykańskich kinach, a chętni będą mogli obejrzeć go za darmo. Do kin zaprasza Centocor, producent Remicade – leku stosowanego m.in. we wspomnianych właśnie schorzeniach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to