Koń jaki jest, każdy widziKoń jaki jest, każdy widziKoń jaki jest, każdy widziKoń jaki jest, każdy widzi

Koń jaki jest, każdy widzi

Koń jaki jest, każdy widzi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ta definicja konia, zawarta w osiemnastowiecznej encyklopedii Benedykta Chmielowskiego, może w świetle najnowszych osiągnięć naukowych stracić nieco na aktualności. Zwierzęta nie były dotąd wykorzystywane jako żywe nośniki reklamy. No, chyba że pomyślimy o fioletowej krowie. Owszem, od wieków znakowano krowy, choć mniej spektakularnie, ale miało to jedynie określać ich właściciela. Czy jednak niebawem miejsce wypalanego lub malowanego znaku zajmie genetycznie umieszczone logo, np. McDonald’s?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja