Komunikacja wideo – jak odnieść w niej sukces? Radzą praktycy PR-uKomunikacja wideo – jak odnieść w niej sukces? Radzą praktycy PR-uKomunikacja wideo – jak odnieść w niej sukces? Radzą praktycy PR-uKomunikacja wideo – jak odnieść w niej sukces? Radzą praktycy PR-u
To co, nagrywamy wideo? (fot. Pixabay)

Komunikacja wideo – jak odnieść w niej sukces? Radzą praktycy PR-u

Komunikacja wideo – jak odnieść w niej sukces? Radzą praktycy PR-u
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Jedna minuta wideo jest warta więcej niż 1,8 miliarda słów – to zdanie słyszała chyba każda osoba związana z marketingiem. Jak jednak przygotować treści filmowe, które będą atrakcyjne dla internautów? Jak dopasować je do poszczególnych kanałów dystrybucji? Nad tym zastanawiali się uczestnicy czerwcowego spotkania z cyklu Komu Komunikacja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja