Komunikacja w służbie czystości. Odkurzacze i ich promowanie w ciągu dziesięcioleciKomunikacja w służbie czystości. Odkurzacze i ich promowanie w ciągu dziesięcioleciKomunikacja w służbie czystości. Odkurzacze i ich promowanie w ciągu dziesięcioleciKomunikacja w służbie czystości. Odkurzacze i ich promowanie w ciągu dziesięcioleci
Kobieta i jej odkurzacz (fot. kadr z reklamy)

Komunikacja w służbie czystości. Odkurzacze i ich promowanie w ciągu dziesięcioleci

Komunikacja w służbie czystości. Odkurzacze i ich promowanie w ciągu dziesięcioleci
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

No to się porobiło. Odkurzacze mają swoje profile w serwisach społecznościowych. I często więcej fanów od niejednego celebryty. Nie znaczy to jednak, że wszyscy zapragnęli być perfekcyjnymi paniami domu. Rozwiązaniem zagadki mogą być raczej statystyki, według których odkurzacze znajdują się w ponad 90% polskich gospodarstw. Jedyny sprzęt, który jest bardziej popularny, to nadal telewizor.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się