Marketing polityczny jako barometr trendów - Marketing przy Kawie
Komunikacja w epoce postprawdy. Marketing polityczny jako barometr trendówKomunikacja w epoce postprawdy. Marketing polityczny jako barometr trendówKomunikacja w epoce postprawdy. Marketing polityczny jako barometr trendówKomunikacja w epoce postprawdy. Marketing polityczny jako barometr trendów
Dziś bardziej niż program polityczny promowane są aspekty osobowościowe kandydatów (ai-generated/Pixabay)

Komunikacja w epoce postprawdy. Marketing polityczny jako barometr trendów

Komunikacja w epoce postprawdy. Marketing polityczny jako barometr trendów
Magdalena Górnicka-Partyka

Magdalena Górnicka-Partyka

-

, podcast Stan Wyborczy – wybory w USA 2024, [+ 121PR]

Magdalena Górnicka-Partyka

Magdalena Górnicka-Partyka

podcast Stan Wyborczy – wybory w USA 2024, [+ 121PR]

Ekspertka digital marketingu z 15-letnim doświadczeniem. Tworzy strategie komunikacji, zarządza zespołem, szkoli z mediów społecznościowych. Pracowała dla Plusa, Cyfrowego Polsatu, Nestle, Polpharmy, MSD, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Od lat jest zainteresowana kreowaniem wizerunku w amerykańskiej polityce. W 2024 r. uruchomiła podcast Stan Wyborczy – wybory w USA 2024, poświęcony m.in. marketingowi politycznemu w Stanach Zjednoczonych. Komentowała wybory dla m.in. TVN24, Polsatu, Radia Zet, Tok FM, Kanału Zero, TVP, Fakt.pl, Gazeta.pl. Z wykształcenia dziennikarka i internacjolożka. Stypendystka University of Missouri.

„Czy to prawda?” – podczas czytania wiadomości, przeglądania internetu czy szerowania filmów to pytanie staje się drugorzędne. Dziś bardziej od prawdy interesuje nas fakt, czy dana treść jest zgodna z naszym światopoglądem. Balansujemy na cienkiej linii między prawdą a postprawdą. Najdobitniej unaoczniła to ubiegłoroczna kampania wyborcza w USA, a ogłoszony przez big techy zmierzch fact-checkingu umacnia tę tendencję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to