Komu zaufać, kogo naśladowaćKomu zaufać, kogo naśladowaćKomu zaufać, kogo naśladowaćKomu zaufać, kogo naśladować

Komu zaufać, kogo naśladować

Komu zaufać, kogo naśladować
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Sondaż "Trusted Brands", prowadzony już od czterech lat przez wydawnictwo Reader's Digers, pokazuje, że świat marek jest stabilny. Raz obdarzone zaufaniem, raczej nie ulegają jakimś dramatycznym zmianom. Warto jednak śledzić wyniki tego typu badań, są one bowiem listą wzorców do naśladowania, paradygmatów tego, czym jest "dobra, godna zaufania marka".

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja