Kompozycja marketingowa z kilku dźwiękówKompozycja marketingowa z kilku dźwiękówKompozycja marketingowa z kilku dźwiękówKompozycja marketingowa z kilku dźwięków
Muzyka oparta na markowym dżinglu, którą można kupić na płycie (źr. Batelco SuperSonic)

Kompozycja marketingowa z kilku dźwięków

Kompozycja marketingowa z kilku dźwięków
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Muzyka i reklama tworzą potężny mariaż, który rozpala fantazję marketingowców. W odbiorcach z kolei siła tego związku może budzić niekiedy obawę przed podprogową manipulacją. Kilka dźwięków potrafi ułożyć się w podpis, który przez lata nierozerwalnie kojarzony będzie z marką. Taki właśnie efekt chciała osiągnąć pewna firma telekomunikacyjna z Bahrajnu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się