Komfort na dostawkęKomfort na dostawkęKomfort na dostawkęKomfort na dostawkę

Komfort na dostawkę

Komfort na dostawkę
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Otwierasz okno i widzisz, że przy twoim oknie znajduje się balkon, którego wcześniej nie było... Właśnie taką niespodziankę sprawiła niektórym mieszkańcom Frankfurtu agencja Leo Burnett, przeprowadzając tej wiosny kampanię promującą niemiecki portal mieszkaniowy ImmobilienScout24.

Balkon to atrybut wygody, wyższego komfortu, a jego brak jest wystarczającym powodem, by pomyśleć o zmianie mieszkania. Tę ideę wykorzystała agencja Leo Burnett, tworząc oryginalną instalację w celu zareklamowania internetowej platformy ofert rynku nieruchomości.

Udekorowany skrzynkami kwitnących roślin i parasolem przeciwsłonecznym balkon w rzeczywistości był częścią dźwigu, który poddano całkowitej metamorfozie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja