Kolory śmierciKolory śmierciKolory śmierciKolory śmierci

Kolory śmierci

Kolory śmierci
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

–Pociągnij za czerwoną rączkę! Za czerwoną, nie za tą! Za czer... eeee. Po czym niefortunny spadochroniarz uderza z łoskotem o ziemię i najpewniej ginie. Czy treść przesłania reklamy, w której domyślnie występuje śmierć, może skutecznie działać na odbiorcę? Okazuje się, że tak i to bardzo, przynajmniej w moim przypadku.

Radiowa reklama drukarek HP potrafi wprawić mnie w dobry nastrój niezależnie od pory dnia. Jednak czy ten iście czarny humor jest właściwym narzędziem przyciągającym uwagę potencjalnego klienta? Odpowiedź jest zdecydowanie twierdząca. Zastanawiam się często nad wyjątkowym powodzeniem i dobrym odbiorem reklam, powiedzmy to szczerze, paratragicznych. Nie są one wprost tragiczne, ale są tragicznie śmieszne inaczej, można by nawet rzec, wirtualnie zabawne, bo tragiczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja