Kolorowe zielone - Marketing przy Kawie
Kolorowe zieloneKolorowe zieloneKolorowe zieloneKolorowe zielone

Kolorowe zielone

Kolorowe zielone
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

To musi być dla wielu Amerykanów szok. Zielony kolor dolara jest czymś stałym – jak niebieskie niebo, zielona trawa, czerwona krew. Teraz w teleturniejach widzą, że to się zmieniło. Nowa dwudziestka jest kolorowa. Czy to żart telewizji?

Najbardziej pożądany pieniądz świata od października nie jest już tylko zielony. Nowy 20-dolarowy banknot jest jasnozielono-różowo-brzoskwiniowy. Do jego promocji ruszyła marketingowa machina. Ministerstwo Finansów USA przeznaczy na ten cel w ciągu 5 lat 53 miliony dolarów (zielonych i kolorowych).

Dwudziestka jest pierwszym od roku 1905 banknotem, który ma więcej kolorów niż tylko zieleń, czerń i biel.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to