Kolorowe upierzenie Guinnessa - Marketing przy Kawie
Kolorowe upierzenie GuinnessaKolorowe upierzenie GuinnessaKolorowe upierzenie GuinnessaKolorowe upierzenie Guinnessa

Kolorowe upierzenie Guinnessa

Kolorowe upierzenie Guinnessa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kolorowe upierzenie niektórych gatunków ptaków, które nie pomaga w lataniu ani w zdobywaniu pożywienia, ma pokazać płci przeciwnej, że ich właściciel ma dobre geny. Na podobnej zasadzie opiera się kampania znanego irlandzkiego piwa. Zamiast przekonywać o smaku czy orzeźwiających właściwościach produktu, pokazuje zapierające dech w piersiach obrazy. Podświadomie odbierany komunikat brzmi: nasze piwo jest tak dobre, że nie musimy mówić o jego zaletach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja