Niewielki breloczek przy torebce, który sprawi, że każdy, kto zechce ukraść twoją torebkę, natychmiast tego pożałuje – to najnowszy pomysł malezyjskiej marki Ash Be Nimble. Firma walczy o bezpieczeństwo kobiet, projektując dla nich nietypowe urządzenie, które pokrywa napastnika kolorowym pyłem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dobro konsumenta jest dla nas równie ważne, jak zasobność naszego portfela – brzmią obecnie zapisy w wizjach i misjach wielu firm. Równie często jako nadrzędna wartość wymieniane jest tam bezpieczeństwo konsumenta.
W ostatnich tygodniach przykład praktycznej realizacji takiego podejścia dał malezyjski brand odzieży sportowej Ash Be Nimble. Aby chronić klientki przed ulicznymi złodziejami, zaproponuje im niecodzienny dodatek do torebek – detonator.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.