Kolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowejKolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowejKolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowejKolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowej
Na złodzieju czapka gore (fot. kadr z reklamy)

Kolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowej

Kolorem w złodzieja – pomysł malezyjskiej marki odzieżowej
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Niewielki breloczek przy torebce, który sprawi, że każdy, kto zechce ukraść twoją torebkę, natychmiast tego pożałuje – to najnowszy pomysł malezyjskiej marki Ash Be Nimble. Firma walczy o bezpieczeństwo kobiet, projektując dla nich nietypowe urządzenie, które pokrywa napastnika kolorowym pyłem.

Dobro konsumenta jest dla nas równie ważne, jak zasobność naszego portfela – brzmią obecnie zapisy w wizjach i misjach wielu firm. Równie często jako nadrzędna wartość wymieniane jest tam bezpieczeństwo konsumenta.

W ostatnich tygodniach przykład praktycznej realizacji takiego podejścia dał malezyjski brand odzieży sportowej Ash Be Nimble. Aby chronić klientki przed ulicznymi złodziejami, zaproponuje im niecodzienny dodatek do torebek – detonator.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się