Dobra strategia pozwala wygrywać. Wiedzieli o tym Bill Bowerman i Phil Knight, tworząc w 1972 roku sportową markę Nike. Już na starcie uznali, że każdy może być ich potencjalnym klientem. Mówili: „Jeśli masz ciało, jesteś sportowcem”. Obecnie grupa docelowa ich firmy liczy ponad 7 miliardów osób... Niezła zagrywka.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Utworzony przez Bowermana i Knighta koncern stanął do walki z ówczesnymi potentatami z Niemiec: Adidasem i Pumą. Dziś pojedynek wygrywa Nike, będąc największym producentem sprzętu sportowego na świecie. Wiedzie prym zarówno w najpopularniejszych dyscyplinach, jak i w tych rzadziej uprawianych.
Produkty ze swooshem dostępne są w każdym sklepie sportowym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.