Kolejne punkty dla NikeKolejne punkty dla NikeKolejne punkty dla NikeKolejne punkty dla Nike

Kolejne punkty dla Nike

Kolejne punkty dla Nike
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dobra strategia pozwala wygrywać. Wiedzieli o tym Bill Bowerman i Phil Knight, tworząc w 1972 roku sportową markę Nike. Już na starcie uznali, że każdy może być ich potencjalnym klientem. Mówili: „Jeśli masz ciało, jesteś sportowcem”. Obecnie grupa docelowa ich firmy liczy ponad 7 miliardów osób... Niezła zagrywka.

Utworzony przez Bowermana i Knighta koncern stanął do walki z ówczesnymi potentatami z Niemiec: Adidasem i Pumą. Dziś pojedynek wygrywa Nike, będąc największym producentem sprzętu sportowego na świecie. Wiedzie prym zarówno w najpopularniejszych dyscyplinach, jak i w tych rzadziej uprawianych.

Produkty ze swooshem dostępne są w każdym sklepie sportowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja