Kolejna porcja adrenalinyKolejna porcja adrenalinyKolejna porcja adrenalinyKolejna porcja adrenaliny

Kolejna porcja adrenaliny

Kolejna porcja adrenaliny
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

W sierpniowym „Marketingu przy Kawie” pisałam o energetyzującym spocie takiegoż napoju o nazwie K-fee. Twórcy tej reklamy wykorzystali modne ostatnio i proste narzędzie, jakim jest szok, i z powodzeniem wykazali jego skuteczność. Zastanawiałam się wtedy, czy terapia szokiem nie jest działaniem na bardzo krótką metę. Ostatnio jednak, zupełnie nieoczekiwanie, dotarł do mnie spot pt. "Golf", który okazał się kolejnym odcinkiem kuracji wstrząsowej K-fee.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja