Kolarz, który się nie poddaje - Marketing przy Kawie
Kolarz, który się nie poddajeKolarz, który się nie poddajeKolarz, który się nie poddajeKolarz, który się nie poddaje

Kolarz, który się nie poddaje

Kolarz, który się nie poddaje
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Lance Armstrong już czterokrotnie wygrał najbardziej prestiżowe na świecie wyścigi kolarskie Tour de France. Teraz znów jest liderem tegorocznej edycji. Oprócz zwycięstw na dwóch kółkach, jest też zwycięzcą w innej dyscyplinie – reklamie.

Amerykańscy telewidzowie widzą go przez cały czas. Kiedy transmisja z Francji przerywana jest reklamą, Armstrong nadal dzielnie pedałuje na ekranach telewizorów. Jest idolem dla milionów ludzi, symbolem walki z ludzką ułomnością i chorobą. I nadzieją na ich przezwyciężenie.

A wydawało się, że jest to niemożliwe. W roku 1996 lekarze wykryli u Armstronga raka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja