Koktajl z winyliKoktajl z winyliKoktajl z winyliKoktajl z winyli

Koktajl z winyli

Koktajl z winyli
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Dość ciekawą akcję promocyjną rozpoczęła Radiostacja. W prasie i telewizji możemy oglądać zdjęcia oraz spoty reklamowe przedstawiające... mikser, w którym robi się czarny koktajl z połamanych na kawałeczki płyt winylowych.

Reklama to bardzo ciekawa i dość zaskakująca, bo Radiostacja ostatnimi czasy stała się rozgłośnią dążącą do zaspokojenia gustów jak największego grona ludzi i tracącą swoich wiernych słuchaczy. Nowa kampania reklamowa ma zachęcić starych i nowych słuchaczy do przełączenia się na fale Radiostacji. I to z kilku powodów: reklama jest oszczędna w środkach i estetyczna – ewidentnie próbuje trafić do ludzi z gustem, modnych, zdających sobie sprawę z istniejących na rynku muzycznym trendów minimalistycznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja