Koka i KateKoka i KateKoka i KateKoka i Kate
Marki mające w targecie dzieci i młodzież nie tolerują narkotykowych ekscesów „swoich” gwiazd (fot. Pixabay)

Koka i Kate

Koka i Kate
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wiele firm zabiegało do niedawna, aby Kate Moss promowała właśnie ich produkty. Marketerzy uważali ją za osobę niemal idealną do budowania wizerunku marek, zwłaszcza oferowanych ludziom młodym. Jednak ostatnie wypadki z modelką w roli głównej rzucają głęboki cień na wszelkie działania reklamowe z jej udziałem. Efekt łatwo przewidzieć: gwiazda traci w mgnieniu oka kolejne lukratywne kontrakty, na które długo i ciężko pracowała.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się