Kody QR, czyli jak wyprowadzić e-mail marketing poza InternetKody QR, czyli jak wyprowadzić e-mail marketing poza InternetKody QR, czyli jak wyprowadzić e-mail marketing poza InternetKody QR, czyli jak wyprowadzić e-mail marketing poza Internet
Kody QR – do zastosowania również w e-mail marketingu (fot. Pixabay)

Kody QR, czyli jak wyprowadzić e-mail marketing poza Internet

Kody QR, czyli jak wyprowadzić e-mail marketing poza Internet
Piotr Krupa

Piotr Krupa

-

Piotr Krupa

Piotr Krupa

Współczesne hieroglify, w których zapisana jest ścieżka pomiędzy dwiema rzeczywistościami – kody QR. Choć niepozorne, mogą mieć ogromny wpływ na dalsze przenikanie się światów online i offline. Integracja kodów QR z e-mail marketingiem, który był przecież dotąd wiązany stricte z „wirtualem”, otwiera wiele atrakcyjnych połączeń z „realem” w tej odmianie działań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się