Wszyscy codziennie patrzymy na różne rzeczy. Patrzymy na nie – i nie widzimy ich potencjału reklamowego. Twórczość polega m.in. na zauważaniu w czymś codziennym, mijanym bez przyglądania się – czegoś nowego, jakiegoś dotychczas niedostrzeganego aspektu. Weźmy np. taki kod kreskowy: co w nim interesującego?Za przełamywanie stereotypów w myśleniu o reklamie, za odnalezienie jakiejś wyjątkowej idei marketingowej można otrzymać specjalną nagrodę na festiwalu reklamy w Cannes: Titanium Lion. Lew Tytanowy to pomysł Dana Wiedena, który w 2003 roku zaproponował, aby w ten sposób nagradzać innowacyjne pomysły, łamiące stereotypy i przekraczające ustalone granice w myśleniu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.