Kod oswojony – o graficznym i komunikacyjnym potencjale kodów kreskowychKod oswojony – o graficznym i komunikacyjnym potencjale kodów kreskowychKod oswojony – o graficznym i komunikacyjnym potencjale kodów kreskowychKod oswojony – o graficznym i komunikacyjnym potencjale kodów kreskowych

Kod oswojony – o graficznym i komunikacyjnym potencjale kodów kreskowych

Kod oswojony – o graficznym i komunikacyjnym potencjale kodów kreskowych
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wszyscy codziennie patrzymy na różne rzeczy. Patrzymy na nie – i nie widzimy ich potencjału reklamowego. Twórczość polega m.in. na zauważaniu w czymś codziennym, mijanym bez przyglądania się – czegoś nowego, jakiegoś dotychczas niedostrzeganego aspektu. Weźmy np. taki kod kreskowy: co w nim interesującego?

Za przełamywanie stereotypów w myśleniu o reklamie, za odnalezienie jakiejś wyjątkowej idei marketingowej można otrzymać specjalną nagrodę na festiwalu reklamy w Cannes: Titanium Lion. Lew Tytanowy to pomysł Dana Wiedena, który w 2003 roku zaproponował, aby w ten sposób nagradzać innowacyjne pomysły, łamiące stereotypy i przekraczające ustalone granice w myśleniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja