Co robi większość widzów kiedy widzi reklamy? Sięga po pilota i zmienia kanał. Co zawsze przyciąga ich uwagę? Seks. Dlatego specjalne filmiki z pięknymi dziewczynami mają urozmaicać bloki reklamowe. A widzowie sami będą polować na chwile ze spotami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dla wszystkich, którzy już sięgają po pilota, mam niestety złą wiadomość. Na razie takie emocje będą dostępne telewidzom w USA. Od jesieni tego roku w blokach reklamowych zobaczą nie tylko proszki do prania, batony, napoje. Co kilka spotów widz napotka 30-sekundowy przerywnik. Ich treść jest na razie trzymana w ścisłej tajemnicy, by już teraz narobić Amerykanom apetytu i rozbudzić ich ciekawość.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.