Kociaki wśród reklam - Marketing przy Kawie
Kociaki wśród reklamKociaki wśród reklamKociaki wśród reklamKociaki wśród reklam

Kociaki wśród reklam

Kociaki wśród reklam
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Co robi większość widzów kiedy widzi reklamy? Sięga po pilota i zmienia kanał. Co zawsze przyciąga ich uwagę? Seks. Dlatego specjalne filmiki z pięknymi dziewczynami mają urozmaicać bloki reklamowe. A widzowie sami będą polować na chwile ze spotami.

Dla wszystkich, którzy już sięgają po pilota, mam niestety złą wiadomość. Na razie takie emocje będą dostępne telewidzom w USA. Od jesieni tego roku w blokach reklamowych zobaczą nie tylko proszki do prania, batony, napoje. Co kilka spotów widz napotka 30-sekundowy przerywnik. Ich treść jest na razie trzymana w ścisłej tajemnicy, by już teraz narobić Amerykanom apetytu i rozbudzić ich ciekawość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to