Oczom publiczności zgromadzonej na teatralnej widowni ukazuje się modelka, prezentująca na scenie błyszczący samochód. Scena jakich wiele. O dziwo jednak, zamiast aplauzu, widok ów wzbudza niezadowolenie audytorium, które, rozgniewane, zaczyna obrzucać pomidorami i rozmaitymi przedmiotami tak wóz, jak i jego uroczą prezenterkę, która zmuszona jest na czworakach uciekać ze sceny. Opisana sytuacja to scenariusz jednego z szesnastu nietypowych spotów promujących nowy model Volvo C30. Ich hasłem przewodnim jest slogan: „Kochasz go? Nienawidzisz? Wyraź swoją opinię!”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.