Kobiety w Internecie i na e-zakupach – obecne i coraz lepiej zadomowioneKobiety w Internecie i na e-zakupach – obecne i coraz lepiej zadomowioneKobiety w Internecie i na e-zakupach – obecne i coraz lepiej zadomowioneKobiety w Internecie i na e-zakupach – obecne i coraz lepiej zadomowione

Kobiety w Internecie i na e-zakupach – obecne i coraz lepiej zadomowione

Kobiety w Internecie i na e-zakupach – obecne i coraz lepiej zadomowione
Arkadiusz Lubaś

Arkadiusz Lubaś

-

kierownik projektów e-marketingowych, Opcom.pl

Arkadiusz Lubaś

Arkadiusz Lubaś

kierownik projektów e-marketingowych
Opcom.pl

Czy świat się sfeminizował? Czy we wszystkich dziedzinach zmierzamy powoli do matriarchatu? Kto wie... Autor artykułu przedstawia aktualny stan sfeminizowania Internetu i przemiany, jakim on ulega. Objaśnia różnice między korzystaniem z Sieci przez obie płcie oraz daje wskazówki, co warto mieć na uwadze, jeśli zamierza się pozyskać wierne klientki.

Tymczasem załóżmy, że podwaliny pod istnienie Internetu i e-commerce położyli mężczyźni. Stworzyli system, który odzwierciedlał ich potrzeby, punkt widzenia i estetykę. Był to twardy świat suchych instrukcji, bardzo stonowanych, szarych barw i bezosobowych komend.

Więcej informacji na temat różnic w zachowaniach konsumenckich kobiet i mężczyzn można znaleźć w tekście Kobiety to rozmowy

Jednak programiści to też ludzie i w końcu zaczęli dostrzegać kobiety oraz dopuszczać je do głosu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja