Kobiety to rozmowyKobiety to rozmowyKobiety to rozmowyKobiety to rozmowy

Kobiety to rozmowy

Kobiety to rozmowy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Gender, czyli płeć kulturowa, robi coraz większą karierę w języku. Życie społeczne nie raz dowiodło swej siły w starciu z potrzebami biologicznymi. Istotne jest, że siła płci pięknej w każdej dziedzinie działalności ludzkiej rośnie. Rośnie zarówno zakres, jak i intensywność obecności kobiet w świecie, toteż nie można lekceważyć ani ich siły nabywczej, ani gustu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja