Kobiety chcą oszczędzać pieniądze, mężczyźni czasKobiety chcą oszczędzać pieniądze, mężczyźni czasKobiety chcą oszczędzać pieniądze, mężczyźni czasKobiety chcą oszczędzać pieniądze, mężczyźni czas

Kobiety chcą oszczędzać pieniądze, mężczyźni czas

Kobiety chcą oszczędzać pieniądze, mężczyźni czas
Mimo zawirowań gospodarczych sektor handlu elektronicznego nie odczuł w 2010 roku pogorszenia koniunktury. Co więcej, rok 2010 był widocznie lepszy od 2009, a obecny zakłada dalsze zwiększanie udziału zakupów on-line w wydatkach Polaków – wynika z raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce w oczach internautów 2010”. Jakie są zatem postawy i motywacje polskich internautów kupujących w Internecie? Gdzie powinni być obecni sprzedający, aby spotkać się z kupującymi? 

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja